Corsa Super Leggera 2011

 Włoscy projektanci udowodnili, że potrafią zrobić coś wyjątkowego. Najnowsza wersja widelca Corsa Super Leggera to sprzęt udoskonalony w najdrobniejszym szczególe.
Każdy element amortyzatora został przebadany i zoptymalizowany metodą FEM (Finite Element Method). Dzięki temu, przy zachowaniu sztywnych 32 mm aluminiowych goleni, udało się uzyskać niską masę 1490 g. To jednak nie koniec niespodzianek. Corsa Super Leggera 2011 korzysta z całkiem nowego, niskociśnieniowego systemu powietrznego AER, który pozwala na zmniejszenie masy oraz tarcia między goleniami a uszczelkami. Włosi poprawili konstrukcję tłoczka, dzięki temu ilość oleju w kartuszu hydraulicznym zmniejszyła się, co pozwoliło odchudzić widelec. Dzięki technologii TST Micro można regulować tłumienie kompresji, odbicia oraz próg kompresji, co pozwala dopasować pracę widelca do konkretnego terenu. Skok amortyzatora może wynosić 80 lub 100 mm, w zależności od ustawienia podkładki dystansowej, zlokalizowanej we wnętrzu goleni. Oczywiście, jak przystało na sprzęt tej klasy, w komplecie otrzymujemy manetkę blokady skoku.

top 3

Czytaj więcej

Przełaje – Masłońskie – galeria zdjęć

Czytaj więcej

Filmy

Wybór redakcji

comments powered by Disqus

Informuj mnie o nowych artykułach