Fulcrum Racing 7

 Każdy element podstawowego modelu w ofercie Fulcruma doczekał się całkowitego przeprojektowania, co zaowocowało obniżeniem masy oraz zwiększeniem sztywności.
 Nowością w piastach są wzmocnione gniazda szprych, uszczelnione łożyska oraz anodowa powłoka. W tylnej piaście powiększono kołnierz po stronie bębenka. Ciekawym rozwiązaniem jest zaplot tylnego koła, w którym jest 16 standardowych, okrągłych szprych zagiętych przy główce (od strony bębenka) oraz 8 prostych szprych naciągowych (po stronie przeciwnej). Obręcz o głębokości 24 mm jest anodowana na czarno i wykończona białym lakierem. Dzięki wskaźnikowi zużycia wiadomo, kiedy należy ją wymienić. Nowe koła są, rzecz jasna, kompatybilne z kasetami Shimano, SRAM i Campagnolo. Komplet waży 1849 g, zatem jest o 8 g lżejszy od poprzedniej generacji tego modelu.

top 3

Filmy

Wybór redakcji

comments powered by Disqus

Informuj mnie o nowych artykułach