Kross wkracza w blogosferę

KROSS, polski producent rowerów, rozpoczyna partnerską współpracę z najpopularniejszym polskim blogerem lifestylowym Kominkiem (www.kominek.es). W ramach kilkumiesięcznej kampanii firma będzie wspierała go w promowaniu zdrowego, rowerowego stylu życia. Przewidziany jest także konkurs dla czytelników jego blogów.

„Rower to nie tylko maszyna do osiągania wyników sportowych. Obecnie to także modna i bardzo rozsądna alternatywa dla samochodu czy transportu publicznego. Zależy nam na promowaniu właśnie tej formy poruszania się po mieście oraz wypadów weekendowych. Wybór Kominka jako partnera tych działań wydaje mi się oczywisty. Jest jednym z najbardziej opiniotwórczych osób w polskiej blogosferze, skupiającym wokół siebie zaangażowaną społeczność. Współpraca ta jest kolejnym krokiem ku zwiększeniu obecności marki Kross w mediach lifestyle'owych oraz początkiem regularnej współpracy z innymi blogerami” – wyjaśnia Arkadiusz Trzciński, Marketing Manager w firmie KROSS.

Ogromna popularność blogera nie była jedynym argumentem przemawiającym za nawiązaniem współpracy - Kominek jest jednym z najbardziej uważnych i krytycznych obserwatorów relacji międzyludzkich, społeczeństwa i aktualnych trendów. Dlatego też przedstawiciele firmy Kross bardzo liczą na jego sugestie dotyczące działań marketingowych, aktywności w social media czy nawet... projektowania rowerów.

„Kross jest jedną z tych marek, którym się nie odmawia. Współpracuję wyłącznie z firmami wpisującymi się w mój styl życia, a że w okresie wiosenno-letnim po mieście przemieszczam się głównie rowerem, szybko przystałem na propozycję partnerskiej współpracy. Tym bardziej, że nie tylko ja będę miał okazję przetestować produkty firmy, ale także moi czytelnicy” – dodaje Kominek.

top 3

Filmy

Wybór redakcji

comments powered by Disqus

Informuj mnie o nowych artykułach