FOX iCD
Elektronicznie sterowane przerzutki nie dziwią już nikogo, przyszedł zatem czas na elektronicznie sterowane komponenty zawieszenia. FOX zaprezentował iCD (Intelligent Climb Descend) – system sterowania charakterystyką pracy widelca i dampera
iCD sterowany jest manetką w formie obrotowego pierścienia zamocowanego na kierownicy (z prawej lub lewej strony). W porównaniu z manetką mechaniczną elektroniczny pierścień obraca się wyjątkowo lekko, jest wąski i wygląda elegancko. Zaprezentowano wersję dwupołożeniową Climbing-Descent oraz trzypołożeniową Climbing-Trail-Descent. Manetka steruje zarówno widelcem, jak i tłumikiem, a sposób, w jaki wpływa na każdy z komponentów, możemy programować zależnie od położenia pierścienia. Wystarczy zgłosić się do serwisu lub zakupić dedykowany software i zrobić to za pomocą komputera. System reaguje błyskawicznie – 0,25 sekundy dla widelca oraz 0,45 dla tłumika. Aby uprościć system i zmniejszyć jego wagę, zastosowano technologię umożliwiającą zasilanie i wysyłanie sygnału między komponentami jednym przewodem. Jak na razie system dostępny będzie w przypadku widelców serii Float iCD o skoku 100 i 120 mm (wersje 26” i 29”) oraz damperów Float iCD. W porównaniu z systemem klasycznym elektroniczny waży 70 g więcej w przypadku widelca oraz 140 g więcej w przypadku systemu full suspension.