FSA i dziury w karbonie

O FSA na pewno nie można powiedzieć, że są firmą mało innowacyjną. Ich komponenty od zawsze wyróżniały się indywidualnym, przyciągającym wzrok wzornictwem oraz świetną wytrzymałością i funkcjonalnością. Nowe rewolucyjne korby, wykonane w technologii Hollow Carbon, na pewno nie obniżą średniej ceny produktu FSA. Ta sama technologia znalazła zastosowanie w modelach szosowych, jak i MTB. To bardzo ciekawy zabieg, ponieważ do tej pory technologie z rowerów szosowych, zwłaszcza wykonywania lekkich korb, rzadko przenikały do MTB. Tym razem producent jest pewien swego i określa nowe produkty jako najlżejsze, najbardziej sztywne i zarazem wytrzymałe. Czy to nie za wiele na raz? Chyba nie, bo proces technologiczny tworzenia pustych ramion z karbonu musi swoje kosztować, a w tym przypadku cena nie grała roli. K-Force Lite to korba do cross country, której masa wraz z zębatkami i ceramicznym wkładem suportu wynosi 750 g, a szosowy SL-K Light w podobnej konfiguracji wskazuje na wadze nieco ponad 700 gramów. W obu przypadkach zębatki wykonano z frezowanego aluminium. Wyjątkiem są korby Neo Pro do wyścigów czasowych, w których największa tarcza wykonana jest w dużej części z karbonu. Info: fullspeedahead.com Dystrybutor: Unibike, tel. 052 348 96 11-13, unibike.pl

top 3

Czytaj więcej

Jeździj jak zawodowcy i zabezpiecz swój telefon na rowerze – uchwyt do telefonu na rower marki RokForm

Czytaj więcej

Filmy

Wybór redakcji

Czytaj więcej

Jeździj jak zawodowcy i zabezpiecz swój telefon na rowerze – uchwyt do telefonu na rower marki RokForm

Czytaj więcej
comments powered by Disqus

Informuj mnie o nowych artykułach