Fuji kompozytowe do bólu

Udało nam się zdobyć pierwsze zdjęcia i informacje na temat nowych modeli Fuji, nazwanych DSR i SLM. Oba, jak można się było spodziewać, wykonane są z karbonu.
DSR (Dual Suspension Race) to rower przeznaczony do ścigania, ale nie tylko w XC. Karbonową ramę, z nieco zmodyfikowanym w stosunku do np. Specializeda czterozawiasowym zawieszeniem, wyposażono w skok wynoszący 4 cale i amortyzatory Fox’a. Co ciekawe, Fuji wcześniej używało raczej RockShox’a. Za napęd odpowiada kompletny XTR, ale już koła pochodzą ze stajni Reynoldsa. Kompletny sprzęt waży 10,9 kg, cena nie została jeszcze ustalona. Będzie też dostępny model tańszy, ubrany w Shimano SLX i koła Mavica.
Sztywny model SLM ma zaledwie rok, a już doczekał się modernizacji. Dzięki zastosowaniu grupy XX SRAM-a udało się obniżyć masę do zaledwie 8,6 kg. Z ciekawostek technicznych wypada wspomnieć o przedłużonej sztycy podsiodłowej, jak i większej ilości miejsca na tylną oponę. Niestety, cena zapewne przekroczy 20 000 zł, za to ma być też dostępny „tańszy” wariant na X.0.
Info: fujibikes.com | Dystrybutor: Pro-bike, tel. 075 75 24 993, pro-bike.pl