GT

Bardzo ciekawie prezentuje się nowa kolekcja GT. Po kilku latach stagnacji i bazowania na dość starych pomysłach, były potentat powraca z kilkoma bardzo ciekawymi rozwiązaniami, obok których nie da się przejść obojętnie. Jednym z nich jest zupełnie nowy system I-Drive, który już na pierwszy rzut oka sprawia bardzo solidne wrażenie. Idea tego rozwiązania jest niezmienna. Celem stało się wyeliminowanie wpływu zawieszenia na transmisję napędu i odwrotnie. Nowy I-Drive w odróżnieniu od swego poprzednika ma niżej usytuowany środek suportu, większy zakres działania i zdecydowanie uproszczoną budowę, mimo pozornej komplikacji.Inną nowością GT jest ciekawe rozwiązanie haków ramy. Hak przerzutki i mocowanie koła, jako jeden zespół, jest elementem przestrzennym przykręcanym do ramy na dwie, a nie jak do tej pory jedną, śruby. Tak samo jest z drugiej strony. Adapter hamulca tarczowego i mocowanie koła również są zintegrowane i przymocowane do ramy na dwie śruby. Naszym zdaniem pozytywnie wpływa to na sztywność haka przerzutki i oprócz bardzo dobrej estetyki całkowicie minimalizuje ryzyko uszkodzenia głównej części ramy.Zwolenników technologii „Triple Triangle” rozczaruje jednak fakt, że w szosowych rowerach GT nie ma ona już zastosowania. Rozpoznanie maszyny GT w peletonie nie będzie już tak łatwe.

top 3

Czytaj więcej

Jeździj jak zawodowcy i zabezpiecz swój telefon na rowerze – uchwyt do telefonu na rower marki RokForm

Czytaj więcej

Filmy

Wybór redakcji

Czytaj więcej

Jeździj jak zawodowcy i zabezpiecz swój telefon na rowerze – uchwyt do telefonu na rower marki RokForm

Czytaj więcej
comments powered by Disqus

Informuj mnie o nowych artykułach