Kompozyt? Proszę bardzo!

Giant NRS Composite jest rozwinięciem znanego modelu NRS, maszyny z pełną amortyzacją stworzonej po to, by wygrywać w wyścigach cross country. Zawieszenie tego roweru odznacza się wyjątkową cechą - pod wpływem nacisku na pedały usztywnia się, przez co zupełnie przestaje bujać się na podjazdach. Przy pokonywaniu przeszkód pozostaje jednak ciągle aktywne. Dzięki użyciu kompozytów ramę roweru udało się odchudzić o 250 g. Wykonano z nich trójkąt główny, jak też fragmenty wahacza. Pozostała część wahacza to aluminium AluxX SL 6013. Jako napęd wybrano zestaw Shimano XT, łącznie z hamulcami tarczowymi. Ciekawostką jest kompozytowy wspornik kierownicy Gianta. Za amortyzację odpowiadają produkty Answera z systemem SPV z przodu (Manitou Skareb), a z tyłu specjalny tłumik Gianta, dostosowany do systemu NRS. Skok tyłu jest typowo wyścigowy - do wyboru mamy 75 lub 90 mm, z przodu widelce oferują 80 mm.

Więcej informacji: Giant Polska, tel. 022 645 14 34, https://www.giantbicycles.com

top 3

Czytaj więcej

Jeździj jak zawodowcy i zabezpiecz swój telefon na rowerze – uchwyt do telefonu na rower marki RokForm

Czytaj więcej

Filmy

Wybór redakcji

Czytaj więcej

Jeździj jak zawodowcy i zabezpiecz swój telefon na rowerze – uchwyt do telefonu na rower marki RokForm

Czytaj więcej
comments powered by Disqus

Informuj mnie o nowych artykułach