Kross wychodzi naprzeciw oczekiwaniom!

Dystrybutor: Kross, tel. 029 752 44 45, kross.pl
Technologia idzie naprzód, rosną wymagania sprzętowe, obecnie każdy szanujący się producent rowerów ma w swej stajni choć jeden okaz zbudowany na ramie karbonowej. Z niekłamaną satysfakcją witamy rodzimego producenta na arenie zmagań rowerów wyścigowych najwyższej klasy.
_Kross Level A+ Team Edition zbudowano na sztywnej karbonowej ramie, wykonanej w technologii monocoque (splot karbonowy 3K). Jedynymi aluminiowymi elementami ramy nowego Levela są miski sterów, gwinty w mufie suportu oraz hak przerzutki. Dzięki zastosowaniu specyficznego, pojedynczego łączenia tylnych widełek z rurą podsiodłową (tzw. „A-style”) oraz średnicy tejże rury wynoszącej 34,9 mm producent z Przasnysza uzyskał dodatkowe usztywnienie konstrukcji. Również łączenie mufy suportu z tylnymi widełkami zostało dobrze przemyślane. System „Kbox Bottom Bracket”, w związku z zachowaniem dużej sztywności, ma zapewnić doskonałe przeniesienie siły na napęd.
_Topowy model Krossa wyposażono w komponenty z najwyższej półki. Hamulce oraz napęd skompletowano z podzespołów Shimano XTR. Mostek, wspornik siodła oraz kierownica to Ritchey WCS Carbon. Rower zaopatrzono w koła Mavic Crossmax SL z dwucalowymi oponami Schwalbe Furious Fred. Za amortyzację odpowiada Magura Durin Race o skoku 80 mm. Waga całego roweru to jedyne 8,75 kilograma!
_Kross Level A+ Team Edition pojawi się w 2010 roku, choć sponsorowani zawodnicy będą mogli nacieszyć się nim dużo wcześniej. Do wyboru będą rozmiary 16 i 18 cali, a cena tego cudeńka to „jedyne” 15 999 zł.
_Poza „wejściem smoka” w postaci karbonowego Levela A+ Kross zmodyfikował charakterystykę modelu Level A8, upiększając go białymi Avidami Elixir 5 oraz obręczami Mach 1 MX disc. W ofercie na 2010 rok pojawiły się damskie wersje rowerów Level A1 i A3 ze specjalnie zaprojektowaną geometrią ramy. Kross wprowadza także dwie nowe serie – komfortową Nomia oraz crossowego Evado, który docelowo ma zastąpić modele z serii Crow. Ciekawostką jest z pewnością 7-biegowy składak o wdzięcznej nazwie Flex. Kross odświeżył także kolekcję rowerów użytkowych, wprowadzając miejskiego State Parka oraz trekkingowego Trans Sandera. W grupie rowerów ekstremalnych największe zmiany zaszły w modelu Sign FR2, który doczekał się przebudowy przedniego trójkąta ramy.