Mavic 2005

Nowe obręcze, nowy materiał i nowe piasty, a wszystko to zafundowano Deemaxom, by zapewnić ich wielki powrót w odświeżonej postaci. Nie zmienił się tylko wygląd, tu wszystko po staremu i znów są soczyście żółte. Ma to być przebój w klasie kół zjazdowych i freeride'owych. Na razie nie ma zbyt wielu informacji na temat, jak się na nich jeździ, ale dane techniczne są interesujące. Otóż koła mają być jeszcze wytrzymalsze, niż ubiegłoroczne, a przy tym cięższe – przód ważyć ma 1119 g, a tył 1328. Z przodu i z tyłu znajdziemy po 28 stalowych szprych, które są potrójnie skrzyżowane. Obręcz została zespawana z materiału Maxtal, a otwory wywiercono w technologii FORE. Sprzęgło dla odmiany wykonano ze stali. Piasty obracają się na uszczelnianych łożyskach maszynowych, które łatwo można wymieniać. Co do opon nie ma zaskoczenia, używać można zarówno modeli bezdętkowych UST Tubeless, jak i tradycyjnych, a zalecana szerokość sięga od 2,1 do 3,0''. Co ciekawe, w komplecie otrzymujemy dwa specjalne adaptery do piasty przedniej – koło może być zamykane na zacisk albo przykręcane na śruby (oś sztywna o średnicy 20 mm). Dostępny ma być też wariant osi tylnej do montażu przerzutki Saint Shimano. Więcej informacji: Harfa-Harryson, tel. 071 372 15 70, www.harfa-harryson.com.pl

top 3

Czytaj więcej

Jeździj jak zawodowcy i zabezpiecz swój telefon na rowerze – uchwyt do telefonu na rower marki RokForm

Czytaj więcej

Filmy

Wybór redakcji

Czytaj więcej

Jeździj jak zawodowcy i zabezpiecz swój telefon na rowerze – uchwyt do telefonu na rower marki RokForm

Czytaj więcej
comments powered by Disqus

Informuj mnie o nowych artykułach