Regulowany RS Reverb
Amerykański producent dość późno zdecydował się na realizację pomysłu znanego w branży od niemal 20 lat. Trzeba jednak przyznać, że RS Reverb może być początkiem rewolucji, zwłaszcza w dziedzinie all mountain. Możliwość szybkiej regulacji wysokości wspornika siodła jest szczególnie przydatna, gdy przyjdzie nam poruszać się po trasie o dużej liczbie naprzemiennych zjazdów i podjazdów. Podstawą działania Reverba jest system olejowo-powietrzny, w którym sprężyna powietrzna jest odizolowana od oleju poprzez wewnętrzny kartridż (IFP). Umożliwia to płynną regulację wysokości wspornika w zakresie 125 milimetrów. Mechanizm zabezpieczony jest potrójnym uszczelnieniem (przy czym uszczelki przyciskane są metalowymi sprężynami). Hydrauliczna manetka X-Loc jest kompatybilna z systemem MatchMaker, a dzięki śrubie baryłkowej umożliwia także zmianę prędkości podnoszenia/opuszczania sztycy. Manetka i przewód są niezależne od sztycy, więc przypadkowe zerwanie przewodu nie powoduje chaotycznego „pompowania”, tylko zatrzymuje sztycę w ostatniej ustalonej pozycji. Nowa sztyca RockShox’a waży 515 g (z manetką), a siodełko przytwierdzane jest za pomocą dwóch śrub. Produkt dostępny będzie w dwóch długościach (380 i 420 mm) oraz dwóch średnicach (30,9 i 31,6 mm).