Rewitalizacja Boxxera
Pierwszy Boxxer ujrzał światło dzienne w roku 1996. Musiało minąć aż 12 lat, by kolejna wersja trafiła na linie produkcyjne. Ten najbardziej utytułowany amortyzator zjazdowy w historii w końcu doczekał się istotnych zmian, przeprowadzonych pod hasłem „szybciej i mocniej”. Zmodyfikowano wszystkie elementy konstrukcji. Urosły golenie górne, które mają teraz 35 mm, lżejsza jest za to rura sterowa, oś sztywna Maxle Lite DH i kute półki. W środku kryje się zaś nowy tłumik Mission Control DH, pozwalający nie tylko na kontrolę tłumienia, ale i na zabiegi w stylu zmiany objętości komory powietrznej, by regulować charakterystykę ugięcia. Dostępne będą trzy modele – Race, Team i World Cup, o masach od 2,72 do 2,9 kg. Widelec może być używany z mostkiem do bezpośredniego montażu na górnej półce lub z tradycyjnym.
Info: sram.com/rockshox
Dystrybutor: Harfa-harryson, tel. 071 324 69 61, harfa-harryson.com.pl