ROMET najbardziej rozpoznawalną marką
Najnowsze badanie dotyczące znajomości marek rowerowych przeprowadzone przez Instytut TNS OBOP potwierdziło, że marki ROMET oraz ARKUS są rozpoznawalne przez 73% respondentów, zajmując tym samym zdecydowaną pozycję lidera. Wśród pozostałych marek najwyższy uzyskany procent rozpoznawalności to 34%. Wynik asystowanej znajomości marki. Inne marki rowerowe posiadają rozpoznawalność w zakresie od 2 % do 1 %.
Zbadana na tle branży duża rozpoznawalność marki ROMET pokazuje olbrzymi dystans, który dzieli inne marki od uzyskanej tak wysokiej popularności, potwierdzonej badaniami i opinią użytkowników. Przez specjalistów rozpoznawalność ta postrzegana jest jako bardzo korzystne zjawisko brandingowe i produktowe.
Raport: Wyniki Badań znajomości marek w branży rowerowej.
Źródło: TNS OBOP, styczeń 2010.
źródło: Arkus&Romet Group. Sp. z o.o.














