Scratch i Remedy – odświeżone fulle
Po udoskonaleniu modelu Fuel EX przyszedł czas na zmiany w Remedy i Scratchu. Freeride’owy Scratch wzbogacił się o odchudzoną wersję Air, w której nieco zmniejszono skok amortyzatorów i jednocześnie wymieniono je na lżejsze modele o tłumieniu powietrznym. Za amortyzację odpowiada odpowiednio tłumik Fox RP 23 o skoku 170 mm oraz widelec Fox 36 o ugięciu 160 mm. Regulowana sztyca Crank Brothers Joplin oraz dwublatowa korba Race Face jeszcze bardziej przesuwają ten model w kieruku all mountain. Ciekawym pomysłem jest regulowany piwot Mino Link, pozwalający na zmianę geometrii tylnego trójkąta. Zaś dzięki systemowi ABP Convert FR możemy wybierać między osiami 142x12 i 135x12 mm. Scratch otrzymał również gumowe, wymienne osłony rury dolnej oraz podłańcuchowej. Najwyższe wersje modelu Remedy zbudowano na nowych, w pełni karbonowych ramach z bezpośrednim mocowaniem przedniej przerzutki. Wszystkie rowery z tej serii mają zwężaną główkę ramy (od 1,5 do 1-1/8’’) o finezyjnym kształcie i zintegrowanych sterach. W najlepszym ze stawki Remedy 9,9 za amortyzację odpowiada Fox 32 Talas 150/120 mm z 15 mm osią. Trek zapewnia, że nowy Remedy wspina się niemal jak rower do XC, a to dzięki lekkiemu napędowi i hamulcom SRAM XX. Pewnym zaskoczeniem jest wyposażenie tego modelu w koła DT Swiss, bowiem Trek zwyczajowo wspiera Bontragera.